Bloggportalen statistik

Bloggportalen statistik

måndag 24 september 2012

38 grader

Feber

Ont i hela kroppen, inget skönt. På detta började jag frysa rejält, kontrollerade temperaturen. Japp hade nått över de magiska 38 precis.
Ringde sjukhuset och sedan var det dags att åka in. Vi kom in vid 22.30, tog lite prover och var hemma igen 23.50.

Proven visade att det mesta var riktigt bra men jag håller nog på att få någon infektion av något slag. Bara att vila med andra ord. Ta det lugnt.

Sov dåligt efter 5 imorse. Värken har satt in igen. Så idag blir en dag med typ "Ipren" och TV:n. Allt för att vila mej i form igen.

Värken kommer från flera olika mediciner men utslagen kommer från medicinen som skall öka de vita blodkropparna.

Visst är jag grann!!



Det kliar en hel del och finns inte bara på magen!
Svårt att ta kort på sig själv. Både trycka av , luta sig framåt för armarna når inte hur långt som helst samtidigt försöka hålla någon form av dignitet:-)

Familjen har åkt till Göteborg idag för att hjälpa stora grabben så jag blir hemma själv. Synd att jag inte kunde följa med .
Grabben har en ny fin lägenhet som det är lite kvar att fixa i sedan blir den toppen.

Så trots att solen skiner idag blir det jag, en filt, en massa DVD:er och en packe smörgåsar.


1 kommentar:

  1. Det är bra med bilder i bloggen, spelar ingen roll om bilden är tagen från en konstig vinkel eller om den är suddig.
    För de som har liknande symtom som du beskriver så kan en bild säga mer än tusen ord!

    SvaraRadera