Bloggportalen statistik

Bloggportalen statistik

lördag 1 september 2012

Å upp å ner å upp

Skön lördagsmorgon


Äntligen blev jag pigg igen. Efter några förfärliga dagar och nätter med mycket värk så började det igår kväll att långsamt sakta av. Så inatt har jag sovit riktigt gott. Faktiskt första natten på länge.

Jag vet inte om det var värken som släppte för att den skulle eller om det var allt godis som Jan köpte och jag tryckte i mej :-)

Det var lättare att vara dålig om man hade lite godis. Marilyn Monroe sa ju att hon hellre grät i en päls än utan så jag är hellre dålig med godis än utan. Nu var ju en hel del av godiset frukt men det var väl inte det som åkte ned först.  Det var samtidigt länge sedan jag tyckte att en coca cola var så god.

Nu har jag hittat ett sätt till nästa gång detta kommer. Man får vara listig men jag är rädd för att jag kommer att bli tjock som en gammaldags julgris om godis skall vara lösningen för det är ju inte så direkt att jag tränar/fysar varje dag. Får vara glad om det blir en liten promenad.

Nej, dags att duscha och ta en liten titt ut. Solen skiner så fint denna lördag.

Ha en riktigt skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar